.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است. موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد !
شمال نیوز : سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است.(ادامه)
پس از شکایت ده‌ها خانواده از شرکت آسترازنکا به دلیل عوارض جانبی واکسن این شرکت، آسترازنکا برای اولین بار اعتراف کرد این واکسن در مواردی آسیب جدی به شخص وارد می‌کند. اعتراف «آسترازنکا» برای اولین‌بار درباره عوارض جانبی خطرناک واکسن خود
پس از شکایت ده‌ها خانواده از شرکت آسترازنکا به دلیل عوارض جانبی واکسن این شرکت، آسترازنکا برای اولین بار اعتراف کرد این واکسن در مواردی آسیب جدی به شخص وارد می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان در آخرین جلسه علنی با اکثریت آرا با اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور موافقت کردند. حقوق کارکنان وزارت کشور، سازمان‌ها و نهادهای تابعه وابسته ترمیم می‌شود
شمال نیوز : نمایندگان در آخرین جلسه علنی با اکثریت آرا با اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور موافقت کردند.(ادامه)
جزییات اعطای مشوق‌های مهارت آموزی اعلام شد. ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت آغاز می شود
جزییات اعطای مشوق‌های مهارت آموزی اعلام شد.(ادامه)
در این مطلب راهکار‌هایی برای انس بیش‌تر کودکان با امام زمان (عج) مطرح شده است. سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)
در این مطلب راهکار‌هایی برای انس بیش‌تر کودکان با امام زمان (عج) مطرح شده است.(ادامه)
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر می‌رسد که آخرین جمع‌بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد. آخرین جمع‌بندی احتمالی کمیسیون اجتماعی توافق برای تعطیلی شنبه‌هاست
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر می‌رسد که آخرین جمع‌بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد.(ادامه)
بیش از ۳۸ هزار داوطلب مازندرانی از فردا در بزرگترین ماراتن علمی کشور با دیگر داوطلبان رقابت می‌کنند. رقابت ۳۸ هزار مازندرانی در بزرگترین ماراتن علمی کشور
بیش از ۳۸ هزار داوطلب مازندرانی از فردا در بزرگترین ماراتن علمی کشور با دیگر داوطلبان رقابت می‌کنند.(ادامه)
رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار گفت: خدمات دولتی برای آن دسته از صاحبان مجوز که تا 26 اردیبهشت مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت نکنند، به تدریج قطع می‌شود. قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا
رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار گفت: خدمات دولتی برای آن دسته از صاحبان مجوز که تا 26 اردیبهشت مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت نکنند، به تدریج قطع می‌شود.(ادامه)
محمد سیاسرانی، قهرمان بین المللی شورای جهانی بوکس موی تای شد. قهرمانی سیاسرانی در شورای جهانی بوکس موی تای
محمد سیاسرانی، قهرمان بین المللی شورای جهانی بوکس موی تای شد.(ادامه)
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام. سه برادر که در فاصله چهل روز و به ترتیب سن به شهادت رسیدند+ تصاویر
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به خرابکاری نافرجام در اصفهان گفت: جهات ذی‌ربط درباره این موضوع پاسخ داده‌اند؛ اتفاق رخ‌داده ایضایی بوده / تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم/ خرابکاری اصفهان «ارزش نظامی» نداشت ....(خبر)
(ادامه)
باشگاه استقلال که تلاش می کند نواقص خود برای گرفتن مجوز حرفه ای را برطرف کند، به تازگی با مشکل بزرگتری مواجه شده که در صورت حل نشدن آن می تواند این تیم را به لیگ دسته اول بفرستد. امتناع بازیکنان از امضا و چالش بزرگ خطیر/ استقلال در خطر سقوط!
باشگاه استقلال که تلاش می کند نواقص خود برای گرفتن مجوز حرفه ای را برطرف کند، به تازگی با مشکل بزرگتری مواجه شده که در صورت حل نشدن آن می تواند این تیم را به لیگ دسته اول بفرستد.(ادامه)
رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با استناد به آیین نامه جدید از کاهش ساعت کاری معلمان مدارس غیردولتی و افزایش حقوق آنها خبر داد. کاهش ساعت کاری و افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی
رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با استناد به آیین نامه جدید از کاهش ساعت کاری معلمان مدارس غیردولتی و افزایش حقوق آنها خبر داد.(ادامه)
عصر ایران : دانه‌های خربزه به طور باورنکردنی سرشار از انواع آنتی اکسیدان‌ها و همچنین ویتامین‌های A، C و E هستند. این محتوا در واقع برای بینایی ما عالی است، زیرا ویتامین‌های A، C و همچنین E به جلوگیری از دژنراسیون ماکولا در چشم کمک می‌کنند. آنتی اکسیدان‌های موجود در دانه‌ها نیز سطح کلسترول خون را کنترل کرده و علاوه بر آن احتمال ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهند. تخم این میوه برای تقویت بینایی معجزه می کند
عصر ایران : دانه‌های خربزه به طور باورنکردنی سرشار از انواع آنتی اکسیدان‌ها و همچنین ویتامین‌های A، C و E هستند. این محتوا در واقع برای بینایی ما عالی است، زیرا ویتامین‌های A، C و همچنین E به جلوگیری از دژنراسیون ماکولا در چشم کمک می‌کنند. آنتی اکسیدان‌های موجود در دانه‌ها نیز سطح کلسترول خون را کنترل کرده و علاوه بر آن احتمال ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهند.(ادامه)
مصوبه مزد کارگران در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده و دستمزد فروردین آنها باید بر اساس معیارهای جدید محاسبه و پرداخت شود.دامنه مزد قانونی کارگران در سال جاری از ۷ تا ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است و کارگران بنا به وضعیت شغلی و خانوادگی، مشمول دریافت ارقام بالاتری به‌عنوان مزد مبنا و حداقل مزد خواهند بود. اولین مزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟
مصوبه مزد کارگران در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده و دستمزد فروردین آنها باید بر اساس معیارهای جدید محاسبه و پرداخت شود.دامنه مزد قانونی کارگران در سال جاری از ۷ تا ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است و کارگران بنا به وضعیت شغلی و خانوادگی، مشمول دریافت ارقام بالاتری به‌عنوان مزد مبنا و حداقل مزد خواهند بود.(ادامه)
شمال نیوز : سپیده بابایی رکنی از قهرمانان کشتی «آلیش» بانوان، مدال طلای قهرمانی خود در مسابقات جایزه بزرگ ۲۰۲۱ «ارکینبایف» کشور قرقیزستان را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد. بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد
شمال نیوز : سپیده بابایی رکنی از قهرمانان کشتی «آلیش» بانوان، مدال طلای قهرمانی خود در مسابقات جایزه بزرگ ۲۰۲۱ «ارکینبایف» کشور قرقیزستان را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.(ادامه)
مدیرکل هیأت مرکزی گزینش گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری باید نسبت به تکمیل کاربرگ‌های مورد درخواست اقدام کنند. پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
مدیرکل هیأت مرکزی گزینش گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری باید نسبت به تکمیل کاربرگ‌های مورد درخواست اقدام کنند.(ادامه)
پوتین: پاسخ ایران بهترین روش برای تنبیه متجاوز بود/ جلوه‌ای از درایت و عقلانیت رهبران ایران بود/ رئیسی: هرگونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر، گسترده و دردناک‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد....(خبر)
(ادامه)
سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد: کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ می‌بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضوریابند. فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳
سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد: کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ می‌بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضوریابند.(ادامه)
سه پسر جوان کمتراز ۲۰سال که با اجرای سناریوی سرقت خشن در اتوبان صدر تهران در فضای مجازی جنجال به پا کرده بودند، دیروز به محل سرقت منتقل شدند. ناگفته‌های زورگیران جنجالی صدر
سه پسر جوان کمتراز ۲۰سال که با اجرای سناریوی سرقت خشن در اتوبان صدر تهران در فضای مجازی جنجال به پا کرده بودند، دیروز به محل سرقت منتقل شدند.(ادامه)
عملیات وعده صادق ثابت کرد، کمک‌های تسلیحاتی، مالی، سیاسی و اطلاعاتی آمریکا و دولت‌های اروپایی، به محافظت از پایگاه‌های اطلاعاتی و عملیاتی اسرائیل در برابر ایران نمی‌انجامد. تأثیر اساسی عملیات «وعده صادق»(يادداشت)
عملیات وعده صادق ثابت کرد، کمک‌های تسلیحاتی، مالی، سیاسی و اطلاعاتی آمریکا و دولت‌های اروپایی، به محافظت از پایگاه‌های اطلاعاتی و عملیاتی اسرائیل در برابر ایران نمی‌انجامد. (ادامه)
نمایندگان کشورهای مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در قالب عملیات نظامی «وعده صادق» از تشدید تنش ها در منطقه ابراز نگرانی کردند و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شدند....(خبر)
(ادامه)
ایروانی گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران کاملاً در راستای اعمال حق ذاتی ما برای دفاع از خود انجام شد. سفیر ایران در جلسه سازمان ملل: پاسخ ما به اسرائیل لازم و متناسب بود
ایروانی گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران کاملاً در راستای اعمال حق ذاتی ما برای دفاع از خود انجام شد.(ادامه)
نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق از تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کردند. کشور‌ها درباره پاسخ ایران به حمله اسرائیل در شورای امنیت چه گفتند؟
نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق از تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کردند.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
وحشت و فرار دسته‌جمعی مردم در خیابان‌های اسرائیل +ویدئو
وحشت دسته جمعی در خیابان های اسرائیل پس از حملات هوایی ایران به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی را ببینید. کارشناس شبکه خبر: آن پایگاه نظامی که هواپیمای اسرائیل بلند شد و کنسولگری ما در سوریه را زد، با موشک زده‌ایم.(ادامه)
رئیس سازمان توسعه تجارت از فروش خودروهای برقی وارداتی از اردیبهشت ماه امسال خبر داد. فروش خودروهای برقی وارداتی از اردیبهشت ماه آغاز می‌شود
رئیس سازمان توسعه تجارت از فروش خودروهای برقی وارداتی از اردیبهشت ماه امسال خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در پاسخ به برخی فضاسازی‌ها در خصوص مهاجران و اتباع خارجی در بیانیه‌ای ۶ بندی اعلام کرد: تلاش برخی سایت‌ها برای ایجاد افغانستان ستیزی مطرود است. مهاجرین افغانستانی باید به سرزمین خود برگردند و افغانستان را آباد سازند
شمال نیوز: مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در پاسخ به برخی فضاسازی‌ها در خصوص مهاجران و اتباع خارجی در بیانیه‌ای ۶ بندی اعلام کرد: تلاش برخی سایت‌ها برای ایجاد افغانستان ستیزی مطرود است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 243 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.261 seconds.